Če dobro pomislimo, so bili mali oglasi popularni še takrat, ko interneta še sploh ni bilo. Ljudje so včasih male oglase zaznali v časopisih. Mali oglasi so bili ravno najbolj popularni v časopisih, saj so jih ljudje brali vsak dan. Ravno pred kratkim sem o tem govorila z mojim očetom. Rekel je, da so mali oglasi bili zelo velik del njegovega mladostniškega dela življenja. Rekel je, da ko je bil star približno toliko kot jaz, je seveda iskal zaposlitev preko malih oglasov v časopisu. Seveda mali oglasi so bili tam za razne prodaje nepremičnin, iskanje, zaposlitve in podobno. Mali oglasi so bili nekaj, kar so ljudje uporabljali za prodajanje stvari ali iskanje stvari. In to smo našli ravno v časopisih.
Danes pa so mali oglasi praktično vsepovsod okoli nas. Imamo jih na spletu, na socialnih omrežjih, po televizijah ali pa celo na velikih tablah zunaj. Mali oglasi nas danes spremljajo praktično vsepovsod. Seveda, na primer socialna omrežja so že tako pametna, da točno vedo, o kateri mali oglasi so primerni za nas. Spremljajo to, kar gledamo po socialnih omrežjih in nato nam dajejo iste male oglase na takšno temo.
To je meni bilo seveda fascinantno, ampak razumem njihovo taktiko. Seveda tudi sama. Velikokrat kupim nekaj, kar mislim, da rabim, pa v bistvu sploh ne. Ampak ker je že tam in ker gledam nekaj na približno isto temo, me seveda zanima in seveda kupim. Mali oglasi so tako lahko zelo močni za ljudi, ki iščejo nekaj. Mali oglasi pa morajo biti tudi zelo dobro napisani. Res je pomembno, da so zajeti vsi pomembni podatki, saj ne želimo tistega, ki je pisal oglas klicati in spraševati po dodatnih informacijah. Čim več informacij seveda želimo videti že na samem malemu glas. Mali oglasi pa morajo biti tudi seveda zelo zanimivi zaradi tega, da človeku padejo takoj v oko.